Współpraca

Jeśli interesuje Cię współpraca i masz pomysł na wspólną kampanię, napisz: 
kontakt@malvina-pe.pl 

Z chęcią podejmę współpracę z markami, których produkty i/lub usługi współgrają z tematyką bloga i stylem życia, jaki prowadzę. Główne tematy poruszane tutaj dotyczą zdrowego i aktywnego trybu życia, relacji międzyludzkich (w tym seks, związki, społeczeństwo) oraz motywacji do działania i realizowania swoich celów.

Jestem otwarta na różne formy współpracy: od wpisów sponsorowanych, przez konkursy dla czytelników, testy i recenzje, po patronaty i partnerstwo. Interesują mnie ciekawe, oryginalnie poprowadzone akcje, również te odważne i niestandardowe. Sama z chęcią zaproponuję i przedstawię swoją wizję organizacji konkretnej kampanii.

Do tej pory podjęłam współpracę z następującymi markami:

  • Multikino – tekst zapowiadający film „Bridget Jones Baby” wraz z konkursem na blogu dla Czytelniczek – do wygrania trzy podwójne wejściówki na przedpremierowy pokaz filmu.
  • Reebok – miesięczna współpraca z marką polegająca na: zapoznaniu czytelników z ideą treningu grupowego, promocji wydarzenia Reebok Fitness Camp oraz relacji z eventu na blogu. 
  • Durex – promocja nowej linii żeli intymnych marki Durex – tekst na blogu promowany również na Facebooku i Instagramie. 
  • Acer – testowanie netbooka Acer Aspire Switch i dzielenie się swoimi opiniami na temat produktu na Facebooku i Instagramie (przykładowy post)
  • Lubelska – promocja nowego produktu marki Lubelska wchodzącego na rynek (Lubelska CoctaiLOVA): testowanie produktu wraz z youtuberką Klaudią Klarą, stworzenie wspólnego filmu na YouTube oraz wpisu na blogu, przeprowadzenie konkursu dla czytelników oraz promocja w mediach społecznościowych (FB, Instagram). 
  • MK Cafe – testowanie produktu MK Cafe Green Active wraz z recenzją na blogu, promocją tekstu oraz konkursu realizowanego w ramach kampanii w social media (Facebook i Instagram). 
  • Bodymax – testowanie produktu + recenzja na blogu + konkurs dla Czytelników i promocja w SM.
  • Magazyn „Logo” – pisanie comiesięcznych felietonów dla magazynu (przykładowy felieton).
  • Fundacja im. Stefana Batorego – udział w akcji #StopMowieNienawiści: promocja akcji na blogu oraz w mediach społecznościowych. 
  • Polskie Towarzystwo Badań nad Otyłością oraz Polskie Towarzystwo Diabetyków – promocja akcji edukacyjnej dotyczącej słodzików (tekst).
  • Rubin Fashion – aktywne używanie produktów marki (posty na FB, Instagramie) oraz recenzja na blogu
  • Portal FoodPanda.pl – pomocja usług portalu + konkurs na blogu

Poniżej znajdziesz aktualne statystyki na temat blogowej społeczności. Po szczegółowe informacje na temat tego, kim są, gdzie mieszkają, jak żyją i co lubią czytelnicy bloga odsyłam TU.

 

GOOGLE ANALYTICS:

statystyki-styczen-2016-malvina-pe

 statystyki-demografia-listopad-2015-malvina-pe

SPOŁECZNOŚĆ:

 

FACEBOOK – 22 TYS. FANÓW

INSTAGRAM – 5 TYS. OBSERWUJĄCYCH