Współpraca

Jeśli interesuje Cię współpraca i chcesz zrealizować ze mną kampanię, która może zmienić świat na lepsze, napisz:

kontakt@malvina-pe.pl 

Z chęcią wesprę wszelkie kampanie społeczne i edukacyjne. Do tej pory podjęłam współpracę z następującymi markami [chronologicznie]:

  • Grupa Żywiec – udział w kampanii Trzymaj Pion. Wpis na blogu wraz z promocją w social media. 
  • Coca-Cola – udział w filmiku promującym akcję Wybieram Siebie. Film promowany był na Facebooku, zaś cała akcja szerzej w digitalu. 
  • Festiwal Tauron Nowa Muzyka tekst nawiązujący do tematyki festiwalowej i jego promocja w mediach społecznościowych.
  • Laboratoire HRA Pharma – udział w kampanii edukacyjno-informacyjnej na temat pigułki Ella One: publikacja tekstu na blogu wraz z jego promocją w mediach społecznościowych. 
  • DKMS – udział w kampanii społecznej zorganizowanej przez Fundację DKMS w mediach społecznościowych (FB i IG) 
  • Multikino – tekst zapowiadający film „Bridget Jones Baby” wraz z konkursem na blogu dla Czytelniczek i udziałem w pokazie przedpremierowym.
  • Bodymax – testowanie produktu + recenzja na blogu + konkurs dla Czytelników i promocja w SM.
  • Durex – promocja nowej linii żeli intymnych marki Durex – tekst na blogu promowany również na Facebooku i Instagramie. 
  • Lubelska – promocja nowego produktu marki Lubelska wchodzącego na rynek (Lubelska CoctaiLOVA): testowanie produktu wraz z youtuberką Klaudią Klarą, stworzenie wspólnego filmu na YouTube oraz wpisu na blogu, przeprowadzenie konkursu dla czytelników oraz promocja w mediach społecznościowych (FB, Instagram). 
  • Reebok – miesięczna współpraca z marką, w ramach której opublikowałam na blogu trzy teksty [przykład] promujące Reebok Fitness Camp oraz samą ideę treningu grupowego + promocja tekstów w SM oraz udział w evencie RFC. 
  • MK Cafe – testowanie produktu MK Cafe Green Active wraz z recenzją na blogu, promocją tekstu oraz konkursu realizowanego w ramach kampanii w social media (Facebook i Instagram). 
  • Fundacja im. Stefana Batorego – udział w akcji #StopMowieNienawiści: promocja akcji na blogu oraz w mediach społecznościowych. 
  • Magazyn „Logo” – pisanie comiesięcznych felietonów dla magazynu (przykładowy felieton) od 2015 roku. 
  • Polskie Towarzystwo Badań nad Otyłością oraz Polskie Towarzystwo Diabetyków – promocja akcji edukacyjnej dotyczącej słodzików (tekst).
  • Rubin Fashion – aktywne używanie produktów marki (posty na FB, Instagramie) oraz recenzja na blogu
  • Acer – testowanie netbooka Acer Aspire Switch i dzielenie się swoimi opiniami na temat produktu na Facebooku i Instagramie (przykładowy post)
  • Portal FoodPanda.pl – pomocja usług portalu + konkurs na blogu

Poniżej znajdziesz aktualne statystyki na temat blogowej społeczności. Po szczegółowe informacje na temat tego, kim są, gdzie mieszkają, jak żyją i co lubią czytelnicy bloga odsyłam TU.

 

GOOGLE ANALYTICS:

 

 

SPOŁECZNOŚĆ:

 

FACEBOOK – 28 TYS. FANÓW

INSTAGRAM – 7.5 TYS. OBSERWUJĄCYCH